Ugly Xmas sweatshirt day!

fredag 17/12 = [DKV]
Tyvärr har min fredagskompis så ont att hon denna vecka stannade hemma (långt ut på vischan).
Då får vi zoos som hon säger.
9.30 slog vi till på en gemensam kaffe.
Hon skriver på sin pedagogiska portfölj inför meriteringsansökan och jag försöker lära mig att ställa frågor på spanska.
Flera varmgrader och hård blåst har helt saboterat det julkortsvackra :-(
Kallare, men ingen mer snö fram till jul.
 
torsdag 16/12 = jobbet och GBG
 
Åkte in till stan en stund före lunch för att handla lite småsaker inför julfirandet.
Hade flyt och fick en parkering trots att jag var på jobbet strax före 12.
APT (zoom) och träff med en student var mina enda åtaganden, så jag startade upp förberedelserna för spanskapratet på måndag.
Hade med lite middag till jobbet och åkte sedan till Gun-Britt för BG.
Vi skickade gemensamma julkort till våra gamla BG-medlemmar.
Det kan vara första gången på 26 år som jag skickar julkort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0