Spanskapaus??

onsdag 15/12 = gymmet
 
Detta blev en ledig dag, så när som på ett seminarium om det nya kursutvärderingssystemet.
 
 
Eftersom jag hört det presenteras tidigare så passade jag på att fixa min BuJo för december.
Notera det spanska elementet!
Sedan bytte jag om och gick till gymmet.
Glad nissa efter avslutade intervaller.
Körde 4*(2+4)+2, och lyckades nog pricka in tempot rätt ok, för jag genomförde allt, precis nätt och jämt.
Inga studier den här dagen.
På kvällen hemgjord pizza, hockey (seger), VM-semi för handbollsdamerna (förlust mot Frankrike).
OCH jag lyckades köra två tvättmaskiner.
Det mesta har varit satt på paus med allt det här spanskandet.
  • inget julstök, ännu
  • ingen julkalender
  • inget kalenderljus
  • knappt tvättat
 
Nu har vi fått instruktion till den muntliga examinationen, så det är mitt nästa uppdrag att förbereda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0