Spanskan spurtar - nu kan det kanske få bli jul?!

lmåndag 20/12 = spanskan spurtar
söndag 19/12 = 4:e advent
Äldsta dottern skulle ut med sina kompisar och julshoppa, så det blev upp i skaplig tid.
Jag satte mig lite med spanskan och Barnafadern skötte vinterstudion.
En stund efter lunch drog vi till gymmet och gjorde dagens insats.
Senare på em dök #4 med pv och Freja upp. De åker till Skellefteå över jul, så detta var ett bra tillfälle att träffas.
När de åkt satte jag mig för att lite mer seriöst förbereda den muntliga examinationen.
Mind maps för del 1.
Del 2 är fri konversation, svårare att förbereda, men jag har övat på att ställa frågor.
Nåja "hellre än bra sa kursansvarig, så vi får väl köra på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0