Muy poco español

onsdag 8/12 = en snabb shoppingtur
 
Vi var snabba och drog innan 10.
 
Gråter över mitt pepparkaksbak.
Degen var så fin när jag satte den, men nu håller den inte ihop.
Går ej att kavla, så vi testade att skära från rulle.
Barnafadern tycker det ser ut som falukorv.
Själv försöker jag göra något åt spanskan.
 
tisdag 7/12 = fint ute
 
 
Drog till gymmet före middagen.
 
På kvällen fick jag söta bilder på yngsta valpen:
 
måndag 6/12 = sista spanskalektionen
 
Usch bara, nu finns ingen återvändo.
En sak är säker och det är att jag inte hinner hämta ikapp den tid jag saknar.
Skriftlig tenta på måndag 13/12, och muntligt prov 20/12.
 
söndag 5/12 = Yngsta dottern kom
 
Med var också Freja, som redan nu blivit betydligt mer sansad.
 
Jag tror de har jobbat hårt med att ge henne ramar för hur man beter sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0