Vecka #4

söndag 29/8 = grillsista?
 
Mycket bättre väder, så vi satsade på att grilla och äta i paviljongen.
Sonens sista dag, så det passade bra.
Farmaceut-dottern hämtades av mig.
Vi hade en supertrevlig eftermiddag och kväll.
 
lördag 28/8 = tränar igen
 
Vädret mycket bättre.
Tog en tur runt åsen, och det var mindre dåligt än väntat.
 
fredag 27/8 = första glimten av nästa generation
 
Idag fick vi ha ett gammalt vanligt DKV, i Nordliga rummet.
Med stor spänning avvaktade jag (vi) besked från familjens första RUL (rutinultraljud).
Mycket troligt en pojke enligt de blivande föräldrarna.
 
torsdag 26/8 = rolig bild
Intressanta typer...
 
onsdag 25/8 = sätter igång gymkortet igen
 
I hällregnet och kylan fick jag nog och cyklade till gymmet.
Lagom med folk när man går mitt i dagen.
På kvällen åkte #4 och jag till lågprisaffären, för att fynda från dagens reklamblad.
Lågskaftade gummistövlar med blommönster.
Precis vad jag väntat på i den här prisklassen.
Fanns inte!
Fick ta de fulgröna i stället. Fick för mig att de kanske går att dekorera.
 
tisdag 24/8 = pangschis
 
Röjde lite ute.
Plockade äpplen (#2), tog med morötter (#5), nya pannlappar (#4) och bjöd in oss på mat hos kommunkationsdottern med de nyskördade bönorna som ursäkt.
Hur bra får man ha det?
Jag har fantastiska barn som är trevliga och energiska när det gäller att umgås.
Sååååå tacksam!
 
måndag 23/8 = jobbar lite mer på allvar
 
Annars vet jag inte vad som hände den här dagen.
Och det är väl precis av den anledningen jag bloggar. För att mitt komihåg är det kortaste som kunnat uppmätas. Typ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0