Nu är jag i kapp med bloggandet

tisdag 31/8 = jobbar en ledig dag
 
För att inte hamna efter i registreringsärendena, hade jag bestämt mig för att jobba idag och skjuta på panschisandet.
Det flöt på bra.
Hann dessutom gå igenom och lägga in en del avbrott.
(och blogga eftersläpningen)
När jag skulle ta in lite kål till middagen, såg jag att den första rosen slagit ut.
Rosa knoppar, men helt vita blommor.
Hur går det till?
Louise Bugnet heter sorten.
Efter middagen överraskade jag mig själv och drog till gymmet.
Sprang lite intervaller.
6*400 m i en numera skaplig fart. I min gamla plan var det 14*400 :-(
Jag hade inte gjort ett pass idag om jag inte kunnat gå till gymmet. Så liten är min mentala ork i det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0