När man är en glad panschonär

onsdag 21/4 = helledig
 
En ovanligt aktiv dag, för att vara mig.
  • bakade en frölimpa direkt efter FMK (+korsord)
  • cyklade till kåmpe och storhandlade
  • bakade småbröd, som inte sjönk ihop (första gången!)
  • tog vårens första kopp kaffe ute  i sol och brassestol (EMK)
  • ... och en kopp till
  • Efter middagen gav vi oss på fönster #2
Gardiner och gardinstång uppsatta.
Känns rätt annorlunda, nu när vi varit utan gardiner i fem (5!) år. 
 
tisdag 20/4 = halvledig
 
Hade ett möte inbokat på fm, eftersom organisatören tittat i Pulook och sett att vi alla var "lediga", dvs tillgängliga. Vio var åtminstone fyra som protesterade och påpekade att vi inte använder M$-produkten för kalenderhantering. Nu blev mötet av ändå, för "jag kunde ju få anteckningar efteråt".
Sedan fick det vara nog med arbete. Käkade lite lunch och bestämde mig för en lunktur med intervaller. Barnafadern drog milrundan.
Gjorde inte jättemånga, men brant var det och slut blev jag. Upp- och nerjogg någon dryg kilometer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0