Metakognitiv medvetenhet

söndag 8/4 = teet slut
 
Såg en motorcykel på laddning.
 
 
När teet var inhandlat var det ett par lampor som behövde fixas.
 
lördag 8/4 = på ren vilja
 
Lyckades ta mig ut på en lunkning runt åsen.
Tack vara barmark (förutom lervällingen på oasfalterade avsnittet), så gick det ett par minuter mindre långsamt. Alltid något att vara tacksam för.
Har fått en kallelse:
 
 
Vad ska göras då, då?
 
 
Är jag en hypokondriker???
 
fredag 8/4 = bästa arbetsdagen
 
Startar med kaffe såklart.
Läste en rätt lång artikel om metakognitiv medvetenhet.
Att tänka om tänkandet, eller i det här fallet skrivandet.
På eftermiddagen hade Blekinge-kollegan och jag ett litet arbetspass och bestämde sedan att det var stopp. En sista genomläsning var and then we are done.
Lite EMK med Mia, som jobbar med formatmallar och kontrollerar layout i sin bok.
Obegripligt hur uthållig hon har varit.
Jag har jobbigt med 800 ord :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0