Veckan som gick

tisdag 8/9 = intervaller
 
Jobbar förmiddag för att hålla undan alla registreringsärenden.
På eftermiddagen drog jag till gymmet och sprang Maddes intervaller.
 
onsdag 9/9 = individuell studievägledning
 
Åkte in till jobbet det första jag gjorde, för att lämna mitt andra covid-19 test.
Resten av dagen zoom-möten och individuella samtal/studieplaner.
 
torsdag 10/9 = panschisdag
 
Stökade på lite utomhus.
Slängde våra blomkålsförsök.
På eftermiddagen cyklade jag till gymmet och lunkade lite på löpbandet.
fredag 11/9 = tog en tur till jobbet
 
Examinerande seminarium för c20 hela eftermiddagen.
Nya hemmapluggande studenten ville ha smala post-its för att sätta markörer i böcker.
Inga på stora mataffären, inga i förrådet, men jag hade en förpacknig liggande på skrivbordet så jag lånar ut dem till henne. 500 stycken räcker nog till oss båda :-D
lördag 12/9 = promenad med dotter
 
Orkade inte ta någon träningslunk, så dottern och jag tog en tur runt Åsen.
Rofyllt och trevligt.
söndag 13/9 = matmöte och storhandling
 
Lagom långsamt som en riktigt bra söndag ska vara.
Efter en lättare lunch hade vi veckans matmöte för att bestämma hur middagarna under veckan kan lösas. Tre hushåll ska samsa som köket och samordna matlagning som passar de olika aptiterna och tiderna.
Två olika shoppingturer gjordes.
Till middag blev det en god gryta på rödbetor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0