Så firade vi 2*25 år och satte diskmaskinsrekord

lördag 19/9 = BIG surprise
 
Till och med jag kan hålla munnen stängd ibland.
Baserat på en trovärdig nödlögn, kom #2 med pv ut till oss och sov över.
Tidigt på morgonen anlände #1 och #3+fv med nattåget.
I morgonenes tidiga timmar startade stora fixande med en mycket ambitiös brunch.
Stor överraskning och glädje när födelsedagsbarnen stapplade upp och insåg att alla syskon var på plats.
Efter en långsam och trevlig förmiddag, drog hela skocken iväg för att spela paintball.
Till middag blev det pizza i många former. Blanco, Rödbetor, Lufttorkad skinka och mycket annat.
Lång trevlig kväll med mycket prat.
BTW: jag tror jag körde diskmaskinen 8 gånger den här dagen.
 
söndag 20/9 = hela gänget samlat även i dag
 
Långsam söndag med X och brädspel.
Middag blev allas önskerätt: tacos :-D
Barnafadern skjutsade in tågresenärerna till nattåget och jag plockade undan resten i köket.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0