Bloggeriet haltar :-(

söndag 23/8 = Något att titta på
 
måndag 24/8 = Pensionär
 
tisdag 25/8 = möte med den nya KA för M&V
 
onsdag 26/8 = zoomar lite
 
torsdag 27/8 = panschar
 
fredag 28/8 = DKV
 
lördag 29/8 = ??
söndag 30/8 = En tur runt Åsen
 
måndag 31/8 = Kurs och terminsstart
På jobbet i stort sett hela dagen.
Träffar alla våra nyingar (3 tillfällen)
 
tisdag 1/9 =mest villkorskontroller
 
onsdag 2/9 = zoomar massor
Studenter och APT.
Akutmöte IRL på univ.
 
torsdag 3/9 = zoomar
 
fredag 4/9 = Grupphandledning (IRL)
 
Åkte in tidigt för att kunna zooma med den tillfälligt sjuke KA.
Jag satt på plats och han mötte sina grupper via zoom.
DKV blev en snabbvink till Mia på em., men inget jobb för min del.
 
lördag 5/9 = rödbetspizza till folket
 
Särbodottern kom med sin snart sambo.
Syskonen hade bestämt rödbetspizza.
Vi gjorde två plåtar med hummus och rödbetor, em vegatarisk och en med skinka.
De blev så bra, så det blev inte mycket kvar till matlådorna :-)
Tidigare på dagen plockade vi fallfrukt, och jag plockade från trädet för att göra en klassisk Fyriskaka.
Till det gjorde jag hemkokt vaniljkräm.
Riktig fest sa ätarna.
 
söndag 6/9 = vi stänger utelivet för i sommar (=i år)
Fint väder och många par händer tillgängliga gjorde jobbet snabbt och enkelt.
Sedan klippte jag det racerväxande gräset.
Tog en lunk i spåret.
Tacos till middag.
 
måndag 7/9 = ett par timmars arbete
 
För att inte lämna studenterna åt sitt öde jobbar jag ett par timmar på förmiddagen, trots panschisplanen.
Vädret är inte så inspirerande till en början.
 Men nu när jag är klar med mail och kontroller, ser det bättre ut.
Får se vad dagen ska innehålla.
Bloggandet har verkligen lidit av att datorn nu är jobbdator och att vi har så mycket trevligt sällskap på kvällarna. Det ska t.ex. spelas YATZY i parti och minut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0