Veckan 5/10-11/10

Veckan startade med ett besök på min HC.
Bara provtagning, men blodtrycket var överraskande lågt 103/77??!
Kanske medicinen fungerar bra då?
Skulle gärna ha en kontrollpunkt till :-/
Självklart får jag veckan efter ett brev som säger att alla prover är bra.
Men mitt trötthetsproblem då??
Botta'!
Inte alls :-((
Jobbet rullar på med frågestugor varje dag kl.15.
Alldeles för få besökare tror jag.
Min gissning var att det skulle vara fler som passivt hängde i rummet, bara för att lyssna och se vad som togs upp.
Men så har det inte blivit. Förmodligen lägger handledarna onödig tid på saker som jag skulle kunna jobba med.
På lördag blev det helt plötsligt soligt, så vi passade på att städa bort lite ute.
Sedan gick jag till gymmet en sväng.
Minns inte vad jag lunkade :-(
Söndag gjorde jag årets sista äppelkaka/paj på våra egna äpplen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0