Drullat bort mitt kåmpekort?

torsdag 15/10 = svårt att vara panschis
 
Planen var att vara ledig fram till 15, men det gick så där.
Slöade på fm, men kom på att jag måste åka en sväng på affären.
Hittar inte mitt kåmpekort.....
Ibland lämnar jag det i kortläsaren, så jag ska kontrollera om butiken jag besökte i måndags har hittat det.
I garaget står vårt gamla köksbord.
Nu vitlaserat och på väg till yngsta dotterns nya lägenhet.
Härom dagen kom grannen med en stor kasse grönsaker från trädgården.
Jag tror hon ville ge tillbaka lite för rabarber och sånt.
Behövde bråka med jobbtekniken en stund efter lunch.
"Skulle bara" svara på lite mail.
Min stora extraskärm slog av och på med någon minuts mellanrum.
Utan att veta om jag i sak ändrade något, mer än låta två HDMI-sladdar byta uttag med varandra.
Sedan fungerade allt.
Det dök dock inte upp någon till frågestugan, så jag avverkade alla mail som hann komma.
Sedan en snabbtur till gymmet, eftersom jag idag inte var inblandad i matlagningen.
 
onsdag 14/10 = möten....
 
zoom 9-17.
13.30 gjorde kompanjonen och jag vår fakultetspresentation.
Gick kalasbra.
Vi höll tiden precis och fick en hel del frågor.
Hittade en bild på en tänkvärd t-shirt:
tisdag 13/10 = möten, möten, möten
 
Zoom-möten precis hela dagen
Började med ett möte med min gamla projektpartner för att stämma av inför onsdagens presentation.
 
måndag 12/10 = tar en halvdag som panschis
 
Tränar på förmiddagen.
Åker in till jobbet strax efter lunch för att se om jag kan köra ritplattan på min bärbara.
Funkar direkt, och jag testar dagens frågestuga från mitt rum, för att ha tillgång till support om det skulle behövas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0