Vi har en påspåse

söndag 8/11 = stökar vidare
 
Nu är det bara blommorna kvar att flytta för #4.
Tre möss ligger kvar, men ingen av dem är husets.
 
För att hitta lämpliga påsar att frakta blommorna i, bestämde jag mig för att ordna upp i påsförrådet.
I garderoben har vi länge haft småkaos, pga av en påse med påsar i. Påspåsen var överlastad och hade gått sönder. Ut med allt på golvet för att sortera upp.
Bra bieffekt av barnens flyttande.
Hittade flera par regnbyxor.
 
lördag 7/11 = sista flyttlasset?
 
Dagen började med ett besök på primärvårdsjouren.
#4 har åkt på UVI, igen.
Jag skjutsade in henne för att hålla henne sällskap medan pojkvännen kunde packa det sista som ska flyttas från oss.
Tack och lov hade 1177 full förståelse för problemet och VC skrev ut antibiotika utan större krumbukter. Vi väntade ingenting! Förbi apoteket och sedan hem för att starta ilastningen.
På eftermiddagen stökade Barnafadern och jag runt lite,  torkade ur fönster, damsög och torkade golv lite överallt.
Emellanåt löste jag en del korsord. Tack och lov kunde vi klara oss med rester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0