Mörkare & Ljusare

torsdag 26/11 = jobbar halvdag
 
Jobbade på förmiddagen ett par timmar och tittade sedan på live-sändningen från min kusins begravning. Redan det är jobbigt nog. Att se människor som sörjer påverkar mig väldigt stark.
Faktiskt även om jag inte personligen känner den som gått bort.
Vädret var i alla fall ljust och klart.
Eftersom detta var enligt prognosen, tog jag enligt planen, en tur strax efter lunch.
(hur ska bisatserna se ut i den meningen?)
Man får nog kalla utflykten en halklunk, eftersom det inte gick att lita på synintrycken.
Mestadels sprang jag i vägkanten, med grus och gräs under fötterna. Asfalten var så svårbedömd.
Korsord på eftermiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0