Man vet aldrig, när det gäller livet

måndag 9/11 = gymmet
 
Packade ihop de matvaror #4 hade kvar i kylskåp och matkällare.
Cyklade till gymmet.
Växlade mellan gång och lunk.
Efter lunch packade jag in allt i bilen och åkte till Stippan.
Vi plockade ur lite påsar och startade en diskmaskin innan jag drog iväg för att klippa mig.
Handlade på väg hem.
Hittade en spännande soppa: Paprikasoppa med mozzarellatoast.
Den var extremt lättlagad, och överraskande god.
 
Råkade läsa bipacksedeln för min nya BT-medicin.
Vanliga biverkningar, 1 av 10 användare:
  • ...
  • kraftlöshet
  • trötthet
  • ...
Jag trodde det var det medicinförändringarna skulle råda bot på. Funderar på om jag blir tvungen att köpa en egen BT-mätare?
Drabbades av ett riktigt tråkigt besked idag. Min kusin Curt har avlidit. Förmodligen en hjärtinfarkt mitt i natten. Vi har umgåtts väldigt mycket, både i min barndom och som vuxna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0