Lugnet före stormen

onsdag 18/11 = överraskade mig själv, igen
Sov ut och startade upp jobbet med ett APT.
Bra deal, det här med att jobba hemifrån.
I synnerhet när man har dragit ner på antalet timmar per vecka.
Jag märker att det är mycket lugnare nu, så jag ska ta itu med kontroller av avbrott i morgon.
Barnafadern drog iväg på en löptur i dagsljuset.
När jag var klar med jobbet hade det redan hunnit skymma ordentligt, men en titt på väderprognosen gjorde att jag fick ett tok-ryck.
 
På med varma träningskläder och ut i svärtan.
Lilla rundan inomskärs, med gångbana och gatlyktor.
Inte kul, men gjort.
 
Yogan på måndag var bra för ryggslutet, den igår precis tvärtom.Samma pass?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0