Ligger på plus, men bara i tid

torsdag 12/11 = administration & möten
 
Började igår med att granska alla anmälningar.
Senare del klarades av rätt snabbt, så jag hann börja lite med programstudenterna också.
Det ska jag fortsätta med idag.
Det ska vara klart nästa vecka, så jag hinner nog.
Som alltid blir man smågalen på gränssnittet.
Har två möten före lunch, men funderar på att ta igen mina fyra timmar från tisdag på eftermiddagen.
 
onsdag 11/11 = möten & administration
 
Hadse flera individuella samtal bokade.
Ett fick jag dock vänta förgäves på.
(jag var inte så sur som det kan verka på bilden...)
På eftermiddagen kom det förfärande beskedet:
På grund av skärpta nya lokala allmänna råd i Västerbottens län kommer vi i dag 11 november kl. 16 att stänga våra badanläggningar inklusive gym och gruppträning.
Vi kommer att hålla stängt fram till och med 8 december eller till dess att de nya lokala allmänna råden hävs.
 
Ånej.....
Lyxproblem, men jag har så svårt med motivationen nu, och alltid i november/december ,när det gäller att springa utomhus. Kanske kan prommenera i dagsljus. Funderar på att börja med yoga.
Min arbvetsgivare har också gått ut med info om att vi inte ska vistas i lokalerna, så min DKV-kompis och jag bestämde oss för att zoom-kaffa på fredag.
Tyvärr är jag en aning beroende av att sitta i annan lokal med sällskap.
Hemma är den sämsta utgångspunkten.
 
tisdag 10/11 = panscahndet på halvfart
 
Barnafadern hade undervisning hela dagen, så jag passade på att titta över mailen.
Det tog 4 timmar.
Men nu verkar det mesta vara igång och det tillkommer inga registreringsärenden.
När undervisandet var avslutat drog vi in till #4 för att se om vi kunde vara inflyttningsbehjälpliga.
Hade med en enklare middag och handlade lite till henne, eftersom hon inte känner sig helt 100.
Tyvärr bidrog vi inte i någon högre utsträckning till att reducera kaoset :-(
Vi bar ner några tomma kartonger i förrådet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0