Inte riktigt lika dåligt?!

fredag 6/11 = äntligen fredag!
 
 
torsdag 5/11 = Panschisdag
 
Svarar på några ytterligare mail, trots panschisdag.
Elelktrikern kommer och fixar eluttagen i sovrummet, och vi avslutar den nya möbleringen.
Efter det överraskar jag mig själv och går till gymet??
Var inte akut muskeltrött den här gången, bara allmänt slut.
Kan ha ha varit ett av de mindre plågsamma passen på länge. Orkade lite längre också.
På kväälen åkte jag till GBG (som dragit av hälsenan!).
På vägen åkte #4 och jag förbi hennes nya lägenhet med några stora lampor och en del kläder.
Släppte av henne hos #2, som tjavar runt i flyttkartonger.
På vägen hem tittade jag in där och satt en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0