Det verkar inte bli bättre...

...med bloggandet.
 
Jobbet har lugnat ner sig och är nu på väg mot administration.
 
tisdag 3/11 = fuskjobbat & tränat
Jobbade två timmar före lunch för att följa upp en del reaktioner från måndagens jobb.
Efter lunch cyklade jag till gymmet.
Körde 2+4+2+4+2+4+2+4+2 intervaller.
Svettigt.
 
Bilen på däckverkstan.
Klar i morgon.
 
Barnafadern har nu börjat titta på romantiska julkomedier varje kväll.
 
måndag 2/11 = jobbar
 
Inser att det inte är idealiskt att DKV'a på fredagar, och sedan vara panschis måndag och tisdag.
Det är tre dagar i rad och jag blir rätt svårtillgänglig.
Så med alla behörighetsärenden och individuella samtal just nu, bestämde jag mig för att jobba hela måndagen.
Kanske tisdag och onsdag är bättre som panschisdagar.
 
Idag var det dags för nästa flyttkarusell att ta sin början.
#2 med pv kom hit för att låna en släpvagn (och bilen) så de kunde flytta hennes säng härifrån.
Den har stått här sedan decemeber 2019, men nu flyttar de ihop i en supertrevlig trea.
Nybyggd med två balkonger.
 
Punka på bilen.
 
söndag 1/11 = besök av #2
 
#2 med pv kom hit för att äta och umgås.
 
lördag 31/10 = gymmet
 
fredag 30/10 = [DKV]
 
Skönt att träffa kompanjonen och få sitta en hel dag i lugn och ro.
Tack och lov mår hon bättre nu och kommer att skala ner lite en period.
torsdag 29/10 = ??
 
onsdag 28/10 = ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0