Vecka 10 - mycket uppbokat

måndag 25/5 = heldag med seminarier
 
Startar direkt på morgonen och lyssnar hela dagen på presentationerna av exjobb.
Av alla jag lyssnade på sa SAMTLIGA att det var inte riktigt klart.
Alltför många saknade resultat t.ex.
Sena avhopp och teknikstrul ställde till lite brandkårsutryckningar, men det löste sig.
Slut i huvudet orkade jag inte träna, så det fick bli en prommis i kvällssolen.
tisdag 26/5 = semesterdag #13?
 
Fint väder, så vi tillbringade många timmar utomhus.
Körde bort skräp till återvinningen, rensade lite i rabatterna, klippte gräset (!), drack kaffe ute - i T-tröja!
Läste en av de uppsatser jag är examinator på (opposition på torsdag).
Ujuj...
När vi åt middag genererade mina fina Carat-ljusstakar så fina brytningar inne i köket.
 
onsdag 27/5 = ännu en födelsedag
 
I dag är det dags för nästa majjubilar:
Inget stort tjohej.
Min present är i transportläge, trots att det var 10 dagar sedan jag beställde den :-(
Mysterium utanför arbetsrummet:
En lastbil lämnade just denna på gatan utanför oss. Så småningom kanske det visar sig vad det är bra för...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0