Utegrill & inneät

fredag 22/5 = [DKV]
 
Startade dagen med tidigt zoom-kaffe med Mia.
Jag är verkligen orolig att vi ska tappa bort det här.
Det arbete jag har fått gjort de senaste åren, hade inte varit möjligt utan DKV.
Arbetsron, sällskapet, de ofta viktiga diskussionerna, återkopplingsmöjligheten på skrivet material...
Bestämde mig för att läsa lite, i en lite mer mödosam text.
Då försöker jag också göra rätt ordentliga anteckningar och notera mina egna reflektioner som texten triggar. Insåg att mitt anteckningsblock bara hade två sidor kvar, och att mina första noteringar gjordes för precis ett år sedan.
När jag sitter vid skrivbordet tittar jag förstås ut genom fönstret och ser då att par prommenera förbi.
Båda i shorts och hon i linne.
WHAT??
På kvällen grillade vi några biffar ute, men satt inne och åt. Efter det hade Barnafadern ett förslag på film som vi absolut måste se. Den var inte bra. Den som så hade ivrat för den, han generade sig inte utan sov en hel del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0