Massa häng

fredag 15/5 = DKV
 
Kaffade en snabbis med Mia på morgonen.
Sedan jobbade jag på med mina korrigeringar av projektrapporten.
Avbrott för möte kl. 14 angående de digitala examinationer vom sker på pågående kurser på inst. just nu.
 
Kul att se lite kollegor!
Gjorde klart korrigeringarna och ladde upp min nya fil.
Därefter var det bara att fixa till sig för AW med stadsdöttrarna.
Glest såklart, men väldigt god mat.
Kaffe och prat hemma hos vårdbiträdet (+pv) sedan.
 
lördag 16/5 = utejobb och ensamhäng

Årets andra utekaffe kunde intas efter lite jobb ute.
(jag mest tittar på)
Iväg på lite stödshopping.
Vid 17 skjutsade jag in Barnafadern på säsongens handbollsavslutning. För honom är det ju dessutom Avslutning på hans engagemang i laget.
När jag kom tillbaka var det så skönt väder, att jag la iväg på den vanliga promenadturen.
Sedan enkel middag och soffhäng på egen hand.
Hämtade i stan vid midnatt.
 
söndag 17/5 = plikttur till gymmet
 
Dagen började helt normalt.
Supertrist väder!
Efter en lättare lunch drog jag till gymmet.
När jag bara hade lite stretch kvar blev jag helt ensam i lokalen.
De övriga hade förmodeligen organiserat sin middagsmat smartare än jag. Vi ska äta pulled pork, men starttiden i ugnen blev inte helt rätt-tajmad. Vi äter om ytterligare någon timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0