Klar med granskningarna

torsdag 7/5 = gymmet
 
Fick tillgång till hela dagen eftersom min exjobbare var nöjd med att inte ha möte idag.
Satte igång med granskningen av senare del-ansökningarna.
Det går åt baljor av stimulansmedel!
Trots att jag jobbade länge, gick jag till gymmet innan middagen.
Barnafadern fick åka till kåmpe och bunkra under tiden.
Vi kör samma princip som tidigare: resta så länge det går, och sedan ägg & bacon.
Efter det ekar det i kylskåpet.
Nu måste vi nytillverka lite mat, för att ha några dagar.
Pulled pork är en räddningplanka. Det räcker länge utan särskild ansträngning.
Jag skulle vilja ha tacos snart....
Måste försöka få någon att föreslå det.
 
Gymmet var lika motigt som vanligt. I morrn blir det i alla fall DKV!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0