Hopbrytning

torsdag 30/4 = valborg
 
Försökte DKV'a lite för mig själv på förmiddagen.
Insåg att kollegan stoppat in mina uppgiftsförslag i "rapporten".
Skrev ut den och satte mig för att läsa.
Tur jag slår mig ihop med människor som är duktiga att skriva!
På eftermidagen hade jag två stvl-samtal inbokade.
Efter det var vädret så lockande, så jag bestämde mig för att lunka runt nejden.
För att testa min tjurighet tog jag standard mil-slingan.
Jag tog mig runt utan att gå i alla fall. Även om det kanske är en definitionsfråga...
 
fredag 1/5 = 1:a maj (tåglöst!)
 
Heldegningsdag.
Vi gjorde latte hemma.
Med riktig baristamjölk.
Som hade gått ut.
Oöppnad.
Resten av dagen höll jag mest på med min påskpingstpannlappar.
Nu är de klara.
Pannlappar går alltid i grupper om tre.
 
lördag 2/5 = inget att skriva hem om
 
Regn och +5 grader gjorde att jag köpte fler månader på gymmet.
Nu blir träningen bara sämre hela tiden.
Efter ihopbrytning och dusch, drog vi till stora affären för att fylla på i kylskåpet.
Hitta på maträtter är inte kul.
Skulle köpa lite helgtulpaner, men tulpansäsongen verkar vara förbi.
Barnafadern gillar hortensia, och tyckte denna passa bra till våra färger i köket.
Hamburgare på högrevsfärs blev det idag.
Pratade med lokala döttrarna (#2 & #4), för att höra om vi ska träffas något i helgen. Vårdbiträdet är ledig, men trött. Får se hur det blir i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0