Work@home

måndag 30/3 = handledning och inga studenter
 
Möte med två av exjobbarna.
Begriper inte särsilt mycket av vad de ska göra, men det kanske klarnar.
 
Valinfo för tvåorna.
Ingen anslöt till mötet.
 
Var en tur med vårdbiträdet på lågprisshopping.
Mitt inköp blev ett paket med påskservetter.
 
tisdag 31/3 = mera möten och gymmet
 
På morgonen fick jag ett trevligt samtal från en projektledare på centrala stvl.
Hon hade fått tips att vi kört SI tidigare och ville veta lite hur vi jobbade.
Det gällde ett projekt för lärarutbildningen. de har en ststistikkurs som är besvärlig, tydligen.
Skickade en hel del material som beskriver arbetet.
Två valinfomöten till.
Det första utan anslutna studenter (ettorna), men på det andra var 31 med (3-4:or).
När det andra var klart sgängde vi butikerna och promenerade till gymmet.
Eftersom jag inte vet om jag är sjuk eller ej, valde jag att gå och lunka, växelvis.
Sedan mest degning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0