Stillsam söndag

söndag 22/3 = intet nytt
 
Trots mina inte helt optimistiska förväntningar, ser nu tulpanerna väldigt fina ut.
Dagen har varit odramatisk. I alla fall i min lilla sfär.
Vi tog en promenad(!) till kåmpe för att komplettera lite.
Svinkallt i blåsten.
Till middag gjorde vi Lax med rosépeppar och fänkålssallad.
Väldigt gott.
Och lättlagat.
Det gillar vi :-D
Nu har vi startat på ännu en isländsk serie:
 
Första avsnittet hade i alla fall bättre tempo än den förra vi såg:
 
 
Man behöver ju lite förströelse.
Måste försöka få till ett virkprojekt, som inte är pannlappar. Jag har ju verkligen letat något roligt. Vilketsom kommer det att kräva att jag ritar av ett foto, för att få få ett användbart mönster :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0