Mycket jobb och lite jym

torsdag 26/3 = jobb och skjutsning
 
Jobbade på, fram till EMK, då jag lovat att skjutsa vårdbiträdet till stan.
De skulle med en buss 17.25 för att åka norrut för bröllop.
Nya tulpaner:
Inte fullt så suddiga i verkligheten :-/
Känner mig småhängig, så jag tränar inte idag heller :-(
 
fredag 27/3 = inget [DKV]-jobb, bara fika
 
Träffade [DKV]-Mia via zoom.
Usch så rädd jag är att tappa de här passen.
Idag hann jag inte göra något alls med projektet, eftersom det är så många oroliga studenter som måste få besked om registreringar. Säger jag nej, så vill jag inte lämna dem åt sitt öde och då tar det en stund att göra en lämplig studieplan.
 
lördag 28/3 = full arbetsdag
 
Efter frukost och bortforsling av en del skräp och återvinningsgrejjor, satte jag mig på förmiddagen för att försöka besvara alla mail-ärenden som låg kvar.
Det tog hela dagen.
Skönt ändå att det blev klart.
Barnafadern tog utelöpning, men jag avvaktar med all fysisk aktivitet.
 
söndag 29/3 = bättre uteväder
 
Blommorna är fina.
Efter FMK, och lite söndagsX, bestämde jag mig för en lite längre promenad.
Måste ju testa hur jag reagerar, plus att det var sol och blåste lite mindre än sista dagarna.
Tog min vanliga slinga runt Åsen.
 
 
Det tog en dryg timme.
Efter dusch och kaffe gick vi ut och tog bort vinterbelysningen.
I morgon börjar det med valinfoträffar.
Hoppas mina programansvariga är med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0