Att skapa nya rutiner

måndag 23/3 = Jobbet & Jymmet
 
Åkte in som vanligt på morgonen för att bl.a. hämta en större skärm till hemmakontoret.
Väldigt ödeligt var det där, men jag pratade lite med de viktiga :-D
När jag kom hem satte vi upp arbetsplatsen:
Allt funkar bra utom ljudet. Det har jag bara inte.
Före middagen gick jag till gymmet, medan Barnafadern inledde utomhussäsongen med en runda.
Jag gillar inte kyla och blåst så jag väntar på ett bättre tillfälle att ta premiärturen.
Glest med folk på gymmet, i alla fall på eftermiddagen.
Lyckades springa sammanhängande lite längre än vanligt.
Jobbade en stund till på kvällen.
 
tisdag 24/3 = tandläkare, ärenden & kaffe
 
Tog en del av veckans semesterdag idag.
Tandläkartid 11.00, så Barnafadern skulle åka förbi på jobbet för att hämta lite material under tiden.
Träffas på stan sedan för att göra ett länge emotsett köp.
Nya täcken.
Vårdbiträdesdottern var hemma, så vi bjöd in oss på fika där.
Hemma växer det så det knakar:
Barnafadern är igång.
Först ut är basilika och gräslök.
Det är stor skillnad från dag till dag.
 
onsdag 25/3 = jobbar hemma
 
Än så länge tycker jag det fungerar rätt bra att sitta hemma.
I morse 8.15 hade vi "träff" med exjobbarna.
Sex av 24 deltog?!
Annars är det fortfarande väldigt intensivt med behörigheter.
LP4 börjar idag och många är stressade.
Har dragits med huvudvärk några dagar, så jag funderar på att avvakta med träningen till i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0