Äntligen!

fredag 6/3 = [DKV] som vanligt igen
 
Barnafadern var kompledig idag, men yngsta dottern och jag drog in som vanligt.
Jag gick direkt till Nordliga rummet och packade upp mina grejjor.
Kompisen anlände rätt snabbt och vi kunde tacksamt gräva ner oss i våra respektive arbeten.
Jag läste ytterligare en 30-hp uppsats,. Eftersom det fanns två olästa, tog projektkompanjonen och jag varsin, så att vi får allt data till den andra studien.
Utanför fönstret var det drama:
Polisen verkade öva en tillslag av drogförsäljning.
Den stackars läraren (gul väst), fick stå ute overksam väldigt långa perioder. Flera grupper av polisstudenter skulle öva. Tog hela dagen.
Jag blev tack och lov av med hela uppsatsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0