Vecka 14 - semester inom räckhåll

måndag 22/6 = Tryggheten närmar sig avslutningen
 
Möte med Projektkompanjonen, och nu närmar vi oss slutet.
Korrekturläser studieavrapporteringen, för sista gången?
 
tisdag 23/6 = ??
 
Yngsta dottern dyker upp sent på kvällen.
Tog en kvällsprommis runt Åsen.
 
onsdag 24/6 = första semesterdagen
Åker in till stan och hämtar #4.
Får kaffe och sedan åker vi på en massa ärenden.
Men hinner gott och väl hem för att må bra på gräsmattan flera timmar.
 
torsdag 25/6 = uppvaktning
 
Mår gott i solen ett par timmar innan det var dags att fixa till sig.
Kollegan L och jag skulle åka förbi kollegan L som fyller 50 den här dagen.
Hon hade en så fiffig fläkt.
På kvällen gick jag till gymmet.
I parken utanför pågick yoga.
 
fredag 26/6 = jobbar lite på förmiddagen
 
Klockan 8.30 hade kompanjonen och jag ett avslutande zoom-möte.
Vi drar ett streck och publicerar i flera kanaler inom kort (när pdf'erna genererade).
Avrapporterar till när filerna kan laddas ner.
På kvällen är det ljuvligt med en promenad.
 
lördag 27/6 = ingen gräsmattedag
 
De senaste dagarnas sol och värme har satt rejäl fart även på blommorna.
Mycket kallare, och en intensiv regnskur mitt idagen.
Köpte färsk fisk och åt inne.
Kvällskoppen kunde vi däremot avnjuta ute. I morgon ska jag plantera lite mer sommarpalnt i krukor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0