Vecka 12 - ingen större skillnad

måndag 8/6 = S3P-möte
Minns inget mer.
 
tisdag 9/6 = en sväng in till jobbet
 
Hade möte IRL 10.30, så jag åkte in till det.
Det behövde hålla på till efter 12,  och med ett zoom-möte 13.00 stannade jag kvar.
Hade ett drygt 2 timmars möte med projektkompisen, som blev riktigt produktivt.
Nu ser vi ljuset i exjobbstunnelns utgång.
Skrev ut alla exjobb jag är inblandad i, tog med en förpackning skrivarpapper hem och handlade på vägen.
På kvällen hade vi en trevlig BG i GBGs uterum.
 
onsdag 10/6 = dags för gymmet
Supertusingar, knappt pluralis tyvärr.
 
torsdag 11/6 = examinerar exjobb

Idag var det bara att jobba på för att freda fredagen.
Examinera 4 exjobb.
Yippie.
Två U och ett G- enligt min mening.
Fick lov att spara det fjärde till fredag.
Min läkare ringde, men jag vet inte riktigt vad han tänkte sig. Förnyade mina recept och gav mig en besökstid 1/7.
 
Äppelträden blommar så vackert just nu.
I det ljuvliga kvällsvädret tog jag min vanliga Åsenprommis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0