Så gick det en vecka ... igen

fredag 17/7 = syskonen löser mordgåtor
 
Sonen kom på blixtvisit.
6.30 kom han med tåget.
Syskonen hade planerat en helkväll med deckargåtor, så Barnafadern och jag satt på två.
 
lördag 18/7 = syskonen gäjmar
 
Som alltid är frukosten så trevlig.
Vädret inbjöd till promenad, så jag gick min vanliga runda.
På kvällen skjutsade jag sonen till nattåget.
Kanske kommer han en sväng i augusti oxå.
söndag 19/7 = ??
 
Minns inte :-(
 
måndag 20/7 = garagedag
På kvällen kom äldsta dotterns pv från Uppsala. Trevligt att få träffa honom IRL.
 
tisdag 21/7 = lilla stadsturen
 
Vi drog till stan för att göra lite inköp.
Det är planerat ett choklad-, vin-, och osttest på fredag.
Så vi ville göra bort lite ärenden.
Bl.a. skulle vi köpa lite grejjer för att hänga upp saker i garaget.
#4 hakade på och vi fikade i stan.
På kvällen ville Barnafadern testa, så hemmavarande fick offra sig.
 
onsdag 22/7 = gymmet
 
Barnen drog iväg till sina far- och  morföräldrar, efter frukost.
Jag städade en del och löste lite korsord.
På eftermiddagen cyklade jag till gymmet. Det går ju inte bra, men jag var där i alla fall.
Rester till middag och sedan lite krimmisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0