Nu slår jag ut ringarna

söndag 28/6 = rolig syn
 
Tog en prommis runt Åsen och såg till min glädje en igelkott.
Olvonet blommar.
 
måndag 29/6 = en tur till stan
 
Barnafadern var i stort behov av en frisör, så vi drog till stan.
Inte många i lokalen, men bara en tid att få.
Hos praktikanten.
Under tiden gick jag in till den närliggande guldsmeden.
Har gett upp hoppet om att min led på vänster ringfinger ska bli normalgrov.
Ramlade i oktober och har inte fått på mig vigselringarna sedan dess.
Nu slår jag ut dem.
På kvällen kom tre av barnen hit och vi käkade tacos.
Supertrevligt.
 
tisdag 30/6 = köksträdgården går bra.
 
Hyfsat väder så vi var ute en hel del.
Tog en tur runt Åsen på kvällen.
Fint väder i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0