Garaget och återvinningen

tisdag 7/7 = utejobb
 
Barnafadern har rivit ner gipsskivorna på ena sidan av garaget, eftersom det över tid sugits upp fukt från giolvet. Nu var det dags att slänga allt skräp.
Jag åkte också och köpte blommor till två krukor.
Fick dem när jag fyllde 50, så det var på tiden.
Törnrosas kjortel heter blomman, ser superfint ut tycker jag.
Nästan varje dag får vi gräva upp jordärtskockor bland dillen och morötterna. Den här gången var det riktiga knölar som kunde slängas. Jag tippar att vi grävt upp ca 30 st. De första planterade vi i två hinkar och de är nu rejält stora. Fördelen med hinkarna är att de inte kan sprida sig därifrån.
Tror vi.
De energiska barnen bytte om för att träna, så då drog jag också iväg.
Satt ute och svettades färdigt, men ganska snabbt blev det kallt.

Fick ett brev från HC att alla mina prover var bra. Utökade blodprover och kortisol var det som kontrollerades. Det är ju bra att allt är ok, men varför är jag då så trött??
Ska ta nya prover om en månad igen, för att hålla koll på medicinförändringen. Nu har jag tait tillbaka, och dubblat den som jag tog bort förra gången. Tagit bort den andra istället. Vikket stök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0