Veckorna går väldigt fort nu...

tisdag 28/1 = bara behörighetskontroller och individuella möten
 
Tog en tur till GBG för BG.
 
onsdag 29/1 = more of teh same
 
Ingen träning, bara att traska ut och skotta.
Varmgrader i faggorna.
 
torsdag 30/1 = mera skottning
 
Snön omvandlades till modd, så nu blev det skottning igen.
fredag 31/1 = [DKV]
 
Tyvärr var jag helt på egen hand i dag.
Men jag stretade på, bytte lokal mitt i dagen.
Lite annat blev det också.
På kvällen dök dottern upp för att slippa restiden mellan sent och tidigt jobbpass.
När jag skulle blåsa ut det nya blockljuset, hade allt stearin smält. 49 timmar skulle det brinna, men det brann nog inte mer än 4 timmar.
 
lördag 1/2 = dags för gymmet igen
 
Dottern jobbade delad tur och var med oss några timmar mitt över dagen.
Sedan gick Barnafadern och jag till gymmet.
Mitt gymkort hade gått ut och han skulle köpa ett.
Alla löpband var upptagna, så jag körde intervaller på en cross trainer. Svettigt och darriga ben. Gick en stund på ett ledigt löpband för att motverka mjälksyran. Sedan blev det lite vikter innan vi gick hem.
Middagsplanen var enkel. Fina biffar och ugnsrostad Romanescu-blomkål med citron, parmesan och rostade hasselnötter. Lite kryddsmör till fulländade en mycket god middag.
 
Skulle tro att jag kommer att få en del träningsvärk av dagens, för kroppen, nya övningar. I morrn blir det kaffe med kommunikationsdottern och sedan åker vi och tittar på handboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0