Toka på sommarnöje -> bäggan borta

onsdag 26/2 = fullmatad dag
 
Så var det dags att välkomna hela regionens gymnasieelever att bekanta sig med utbildningsutbudet.
Bra med besök på våra infopass, men då blev det å andra lite långtråkigt för oss som inte var med på det. Innan det var riktigt slut åkte jag taxi till flyget.
När jag checkar in inser jag att bäggan fattas mig!
Var är den??
Har någon tagit den medan jag fipplar med bokningskoden.....?
Kan den ha blivit kvar i taxin?
Ringer snabbt som ögat (nästan) till taxibolaget som, medan jag väntar i telefonen, får tag i chauffören.
Väskan står kvar på golvet där jag satt, så han vänder och kommer tillbaka.
Tack och lov.
Jag kan säga att den fick inte minsta chans att rymma någon mer gång den dagen!
Framme i Karlskrona visar det sig att de fått snö under dagen. Vi får bara slask och is.
Världen är upp coh ner.
Träffade kollegan med make i hotellets Brewery, för en stunds trevligt catch up.
Lång dags färd mot natt hade gjort mig rätt trött, så vi satt inte kvar så sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0