Oväntat besök

söndag 9/2 = helfartsdegning till vinterstudion.
 
Jag har en ambition : när en sportsändning har "paus", så ska man störta iväg och utföra något nyttigt. Städa, diska, tvätta eller dylikt. Sånt som kan göras i intervaller, helt enkelt.
Så ock denna dag.
Helt överraskande ringde så Barnafaderns bror (mellanbrodern) och undrade om det passade att han kom förbi.
Självklart!
Vi drack kaffe och sedan värmde vi på en gryta och åt tillsammans.
Han fick tre pannlappar också.
Nu har jag inga kvar...
Men något att göra.
Bra med många restgarner.
Bra att ha lappar på lut också.
De jag hade tänk ta själv fick mina två äldsta ta när de var här till jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0