Dagledighet #3

måndag 10/2 = tvättar och lunkar
 
Jag har gjort en megainsats på tvättfronten i helgen, och de sista lakanen efter jul kördes idag.
Var kom den energin ifrån?
Kan det ha varit vetskapen om att detta är en fyradagarsvecka?
 
Hur som, drog vi till gymmet mitt i dagen.
Nya löpband sedan förra veckan.
Skakigt både i bild och ben.
Nu tycker jag att muskeltröttheten är tydligare igen.
Kanske inbillning för att jag vet att medicinen har den bieffekten?
Vi hade egentligen tänk åka till stan för att fylla på i teburkarna och samtidigt erbjuda skjuts till dottern med projektjobbet, men hon skulle käka i stan och kommer senare, så vi sköt fram stadsturen.
 
Vi klarar oss bra på restresterna från igår :-D
Kylskåpet börjat helt plötsligt vara lite glest...
Nu blir det EMK och lite korsord kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0