Vissa dagar går obemärkt förbi

onsdag 2/12 = lugn dag
 
Tog en lite längre lunch, och promenerade.
Plusgrader gör att det blir blöthalkigt på vägarna.
På arbetsplatsen har jag lite olika trevlighetsskapare:
I eftermiddag hann jag t.o.m. lägga en stund på att utforska LADOK.
Jag har inte lyckats hitta något sätt att ta ut uppg. för grupper av studenter, där det t.ex. går att utläsa totalpoäng (oavsett regsitreringstyp) och senaste registreringstermin. Fixade att skapa en grupp (345 personer), men fick sedan inte använda den på det sätt som beskrevs i lathunden. Det fattades valmöjligheter i min vy. Jag är väl inte tillräckligt behörig, eller kompetent nog att läsa instruktioner.
Nu stänger jag jobbet för idag. Inte en av min mest stressiga dagar, faktiskt. Ska se om jag får till ett yogapass i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0