Sista dagen för ett tag?

fredag 18/12 = [DKV]
Lite mer snö tror jag det kommit.
Det blir det ju inte sämre av.
Idag ska vi DKV'a i vanlig ordning.
Har ett möte med BTH-kollegan på eftermiddagen så det är uppenbart vad jag borde jobba med.
Däremot har jag bara börjat på den första av tre omexaminationer av exjobb och min tanke var att de skulle vara avslutade innan jul.
Går inte så bra ihop, om jag tittar i kalendern.
Där står att detta är min sista arbetsdag fram till 7/1! Lös den ekvationen någon.
Hemtjänsten ringde och pratade om mammas oro kring sängen. "Ni borde köpa andra ben".
Jag sa: Redan gjort!
Vilket mamma såklart inte kom ihåg.
Benen kom faktiskt med posten idag, men gick inte ner i brevlådan, så då åkte de tillbaka till Kramfors, för att sorteras om, skickas tillbaka och mottagaren aviseras.
Man blir tokig. Det får betraktas som ett mirakel om de kommer på måndag.
BTW: nu har mamma ringt 4 dagar i rad. Av fel anledning, men ändå. Tror t.o.m. att hon ringde mitt jobbnummer vid ett tillfälle?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0