Mörkt när man börjar, nu

fredag 4/12 = halvdags DKV
 
 
Mia och jag hade mailat lite och vi var båda upptagna på em. Hon skulle "gå på" en disputation och jag hade både mammografi (13.15) och frågetuga (15.30-17).
Hon var i stan tillfälligt, och hade bokat tvättstuga kl. 10.
Så det blev inget kaffe tillsammans den här fredagen.
Förmiddagen använde jag till att sammanställa de olika små programmeringsuppgifter jag stött på i olika CS1-studier. Skickade till mina kollegor som har programmeringskurer. Båda har omtentor till veckan.
Mammografin gick snabbt, så jag hann handla lite på närmaste storaffärn'.
Frågestugan gick bra, men det var bara åtta studenter där. Har en till på måndag em. Kanske de hunnit repetera över helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0