Kristallsjuka – godartad lägesyrsel

söndag 20/12 = energiutbrott
 
Helt utan förvarning bestämde vi oss för att tillsammans grovstäda köket.
Bort med allt från bänkar, bord och fönster.
Sedan blev det uppenbart att om vi skulle ta oss ut i friska luften fick det lov att bli i dagsljuset, dvs. mitt i städningen. Barnafadern tog en löptur och jag traskade runt Åsen.
+5 grader och bra väglag, så man blev rätt svettig.
Städandet blev inte mindre jobbigt efter det :-/
Nåja, nu är det gjort i alla fall.
Känns bra.
Ringde mamma (motigt), men idag kom ingen kommentar om sängen?!
 
lördag 19/12 = bakinsats
 
Hade bestämt mig för att göra isflak, så då satte jag igång på förmiddagen.
Eftersom de inte är veganska gjorde jag även kolakakor som alla kan äta.
Mamma ringde INTE idag.
Nu känner jag mig rätt säker på att jag drabbats av Kristallsjuka. Alla symptom stämmer och jag kan provocera fram yrseln.

Kommentarer
Postat av: Lena P

Önskar dig och hela familjen en riktigt GOD JUL!

2020-12-24 @ 10:07:34
Postat av: Madelein

Jag fick kristallsjuka tre ggr på två månader. Senaste var första veckan i december. Centrifugalyrseln försvann efter några dagar men jag är fortfarande småyr.

2021-02-02 @ 15:56:53
URL: http://madelein.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0