Jag är otroligt tjurig, ibland

lördag 5/12 = regn, regn, regn
 
Insåg att om det skulle bli någon lunktur i dagsljus, så måste det bli i dag.
Efter frukost åkte vi en sväng till återvinningen.
Kaffe på det.
Sedan riggade jag mig för en stunds utomhusvistelse.
Hitta ett kvarlämnat regnställ som jag drog utanpå lämpliga träningskläder.
Inte ösregn, men stadig nederbörd.
Kände mig som något från Saltkråkan.
Lite blöt blir man ju ändå, men eftersom hastigheten är så låg så svettas man knappt.
Nöjd!
#4 med pv kom hit och drack kaffe, efter att ha inhandlat bl.a. två lampor.
Trevligt.
Har pratat med mamma, och idag lät hon bättre. Spänstigare röst.
Avdelningen säger att syresättningen fortfarande är dålig och behåller henne.
Men hon är uppe, och tar på eget initiativ egna promenader med rullatorn.
Pga. Corona får de inte anv. lunchrum och dagrum, så det blir att sitta på sängen och äta t.ex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0