Så närmar det sig...

måndag 3/7 = smygjobbar
 
Vi har planerat en liten tur söderut den här veckan, men inte bestämt vilka dagar, så därför satte jag mig på jobbet direkt på morgonen.
Under senestern har jag fått en ny arbetsplats:
Ska nog byta plats på skärmen och datorn också, för att slippa blänket.
28 mail som var och ett innebar lite mer omfattande hantering.
Mitt i dagen tog jag en paus och vi gjorde lite ärenden i stan.
Första gången på mycket länge misslyckades vi att få gokaffe.
Det var så mycket kö, så när vi utan framgång återkommit ett par gånger gav vi upp och åkte hem.
Ingen träning blev det heller. Nu är regnet på ingång igen. Inget högtryck i sikte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0