Vecka 6 påbörjad

måndag 27/4 = seminiarier 8-17
 
Idag var det dags för mittseminarier för  kandidatuppsatserna.
Hela dagen.
På slutet är man rätt tom i huvudet.
Tack och lov hade jag de jag examinerar tidigare under dagen.
Blev dock negativt överraskad över "mina" exjobbares presentationer?!
Kanske jag borde ha styrt upp dem? Men jag har tyckt att de diskussioner vi fört kring introduktionerna i deras texter borde ha varit en bra inramning.
Efter middagen tog jag en prommis runt Åsen för att rensa hjärnan och få syre och rörelse.
Inte varmt, inte sol, bara grå-brunt.
 
tisdag 28/4 = inget DKV, som jag hade tänkt
 
I kalendern hade jag planerat in DKV den här dagen.
Men insåg när jag läste kursansvarigs instruktioner lite noggrannare att jag förväntades leverera in en del texter i anslutning till måndagens seminarier.
Dessutom hade jag tvingats till en akuttiid hos tandläkaren, eftersom det lossnat en bit ev en tand (igen). Jag får panik, och känner mig väldigt efterdum. Mycket är såklart mitt fel, men långt bak i tiden.
På vägen in till stan kräksnöade det.
Jag var förbi två timmar på jobbet.
Dels för att synkronisera min kalender (!), del för att prata lite med kollegorna. Saknar den dagliga L-dosen.
Efter middagen drog jag till gymmet för att lunka lite.
Nu tycker jag att det är tillbaka till katastrofläget jag hade tidigare.
Supertrött direkt, oavsett tempo, pulsen hög ...
Flyttar DKV-andet till torsdag.
Ska kolla när det är dags för läkarbesök igen, dvs. när medicinen ska förnyas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0