Två premiärer

söndag 19/4 = sopdag
 
Det visade sig att den senaste tidens kraftiga blåsande helt uteblev idag.
Barnafadern satte igång och städade bilen, och jag satte igång att sopa ner gruset till gatan.
Jag har sett att det sopats gator runt om i byn. Snart kommer de till vår gata, och då måste det vara gjort.
 
Sedan begick vi årets ute-kaffe-premiär.
Brassestolar på lilla uteplatsen.
 
Efter lite lunch och söndagsX, bestämde jag mig för att begå en till premiär. Första uteträningen.
Är misstänksam mot blodtrycket, eftersom jag konsekvent får tryck i huvudet efter varje träning.
Inte direkt, men efter ett tag, och det håller i sig hela kvällen.
Måste kolla när medicinen ska förnyas och se till att de inte tar bort läkarbesöket pga. Corona.
Den här gången vill jag faktiskt träffa läkaren, som inte tagit ansvar för min medicinering efter kollapsen i januari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0