Tre av fyra dagar efter påsk

måndag 13/4 = Annandag påsk
Trist väder, blåsigt, men jag traskade runt Åsen i alla fall.
 
tisdag 14/4 = återbesök på jobbet
Känns som det var igår.
Trevligt att sitta som vanligt i fikarummet med några av kollegorna.
Klippte mig på em.
 
onsdag 15/4 = hemma igen
Kaffet är godare och jag är lite mer ambitiös med lunchen.
Vill gärna ha varm mat.
Idag var sista dagen för anmälan till HT20, så det har varit en hel del vägledning.
Både via zoom och mail.
En student hade sin mamma med sig i zoom-mötet.
Till sist ebbade det ut och alla ärenden var besvarade.
Känner mig helt förslappad när jag suttit ensam en hel dag, men inte tillräckligt bra känsla för att gå på gymmet på kvällen.
Gick en sväng runt Åsen i kvällsolen i stället.
 
tordag 16/4 = mycket zoomande
 
Säger hej till barnen innan jag drar igång.
Sedan var det en del efterarbete med mail/studieplaner, och eftermiddagen tre exjobbshandledningar.
Avslutade dagen med en tur runt Åsen (igen).
Skönt med en timmes rörelse och frisk luft.
Tror att det närmar sig en premiärtur med springskorna.
Barnafadern har nästan slutat gå till gymmet.
Ska försöka få till ett intervallpass inne, snarast.
 
fredag 17/4 = äntligen fredag

Mia och jag startade med zoomkaffe kl. 9, men sedan satte jag igång.
 
... med att leta filer ...
Höll på att få magsår.
Jag vet ju att jag ändrade en del för någon vecka sedan, men kunde inte hitta filen.
 
Två datorer (samtidigt), Box, Dropbox ... Till sist hittade jag den på den bärbara datorns desktop. Laddade upp den på Box direkt, men fortsätter jobba lokalt eftersom jag inte får till onlineWord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0