Skrivare är bra för mitt skrivande!

onsdag 22/4 = veckans semesterdag
 
Skönt att sova utan väckare.
Planen var att åka till stan, när vårdbiträdet slutade sitt vårdande 13.30.
Det gjorde att min chans att träna var på förmiddagen.
Satte iväg vid 11.
Sprang intervaller igen.
En annan av Maddes varianter.
Tog en stund att klura ut hur jag skulle tolka mitt tidsschema :-)
 
Sedan drog vi till stan.
Lämnade av dottern.
For till jobbet och hämtade utrustning (skärm & stuff till Barnafadern, skrivare till mig).
Hem för att lasta ur (och ladda bilen!).
In till industriområdet i stan för att hämta 12 balar med toapapper (nej vi bunkrar inte pga visst virus).
Beställa hämtmat från bilen.
Hämta beställningen.
Äta med dottern och pv'n.
Efter kaffet drog vi hem.
 
torsdag 23/4 = exjobbshandledning
 
Idag var det handledning igen.
Skrev ut inskickade texter.
Läste, och kladdade.
Scannade in (!) och zoomade med författarna.
Funkar väldigt bra tycker jag. Då kan jag skicka kladdet till dem efteråt.
Bara de inte känner att jag sågar allt de gör :-(
Mat nu, tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0