Exjobbsmöten

onsdag 29/4 = ännu en sväng till jobbet
 
Just innan vi somnade på tisdag kväll kom Barnafadern att han behövde skjuts onsdag morgon.
Han hade tid på ögonkliniken på morgonen och kom ihåg att han brukar få droppar som gör att han inte ska köra bil efteråt.
Så onsdag morgon blev en återgång till det tidigare livet.
Nu behövde morgontiden räcka till mycket mer än i vanliga fall.
Jag släppte av honom och förberedde några slides till exjobbsträffen med civilarna.
Sedan åkte vi hem igen.
Jag hade två av "mina" exjobbare på eftermiddagen.
Nu känner jag en viss oro för deras rapporter.
Den ene har fortfarande inte lyckats specificera en hållbar frågeställning tycker jag.
Jag är verkligen inte den som kan ta kommandot.
Efter middagen bakade jag bullar.
Det är trevligt att ha lite olika i frysen.
T.ex. när man äter soppa.
På det hela taget känns det lite missmodigt just nu. Måste nog göra en ToDo-lista över småsaker som ligger och skvalpar. Ofta är det mindre eländigt än det verkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0